ÇAĞRI MERKEZİ BLOGUNA HOŞGELDİNİZ.

Arkadaşlar, uzun ömürlü , sektörümüz ile ilgili her konuyu konuşacak çağrı merkezi bloğu oluşturuldu. Amatör ruhla yenilikleri ve önerileri getirmeyi çalışacağız. Bir çağrı merkezi bloğunda neler olacağını ise bu blogun takipçileri ve okuyucuları belirleyecek. Bu bloğu oluştururken ki ilk düşüncem , çağrı merkezleri yeni açacak kurumlara fikir vermek, çağrı merkezi sektöründe çalışanlara tartışacakları bir platform oluşturmak ve yeni bakış açıları geliştirmek. Kısacası çağrı merkezi ile ilgili herşeyi bu blogta konuşmak, paylaşmak ve tartışmak istiyorum. Yeni teknolojiler, farklı operasyonlar , mutlu çağrı merkezi çalışanları, iş gücü yada neyse. Sektörümüzdeki açık ve dürüst iletişim kanalı olması için bu blogu oluşturduk. 

Bu yazıyı okuyan beni tanımayan bazılarında “bu yazıları yazan da kimin nesi?” sorusu sorulmadan hemen cevap vereyim. EAO İletişim’de (bkz www.eao.com.tr yada güncel olmasada http://etkiliaktiviteordusu.blogspot.com/) çağrı merkezi projelerinden sorumluyum. Sektöre 2000 yılının sıcak bir mayıs günü Demirbank’la başladım. Farklı görev ve sorunluluklarda operasyonda yaklaşık 8 yıl çalıştım. 2008 yılında ADK İnsan kaynaklarında bir bankanın çağrı merkezi işe alım uzmanı olarak görev aldım. 1 yıl süren insan kaynakları macerasının ardından 2009 Nisan ayında iş geliştirme menejeri olarak outsource çağrı merkezi olan ETB Group’a geçtim. 2010 yılı şubat ayından itibaren EAO’dayım. Bana facebook/ profilimden , twitter’dan ayrıca ksaglam@eao.com.tr e-mail adresimden ulaşabilirsiniz.


Bu fikrimi duyan büyüklerim "Bloga başlamak güzelde devamlılığı çok önemlidir"  öğütünde bulundu. Devamlılık blog için herşeyden önemli. Uzun soluklu olacak ve misafir yazarların yazılarıylada bu blogu destekleyeceğiz. Sektörü her bakış açısından bakmak ve konuşmak açısından da önemli olduğunu düşünüyorum. Herşeye rağmen yazamadım diyelim. Bunu da açıklıkla paylaşacağım.  İş yoğunluğum sebebiyle sizlerden uzak kalıyorum dersem umarım sizleri kırmam.
Amacım her hafta iki farklı içerikli yazı ile bu platformu oluşturmak. Yazılarımı düzenli olarak Salı günleri yayınlayacağım. Geribildirime her zaman açık olduğumu ve vereceğiniz geribildirimlerle blogun daha güzelleşeceğini düşünüyorum. Bu konuda lütfen açık olun.
Hedefim tekdüzelik ve formaliteden uzak ama içeriğiyle bizleri tatmin edecek paylaşımlarda bulunmak olacak.

Keyifli bir blog olması dileğiyle,
Keyfiniz hep güzel olsun.

KS