AHH BU HAYAT ÇEKİLMEZ!

Çağrı merkezi sektörüyle alakalı olmuş yada bu sektörün paraleline yaklaşmış herkesin bildiği ,  iş sırasında kimsenin aklına gelmediği bazen inanılması güç olaylarla gün içerisinde yaşanır. Kimi zaman komik , kimi zaman eğlenceli , kimi zaman can sıkıcı , kimi zaman sinir bozucu olaylardır bunlar. Ama hepsi gerçektir. Biribirlerini yanlış anlayanlar, anlamsız yönetim uygulamaları, müşteri ile yapılan diyaloglar, müşterilerden gelen garip istekler , anlatılmaya kalkılsa sonu gelmez günlerce sürecek sohbetlerin malzemeleri olabilecek kadar çoktur yaşananlar.
Sektörü geren hususlardan çok bu yazımda yüzlerde tebbessümler oluşturn komik müşteri konuşmalarını paylaşmak istiyorum.
Bazı çağrı hikayelerini benimle paylaşan sevgili arkadaşlarım, Nihat, Dilşat , Deniz , Berna ve Cevahir'e çok tşk ederim.



Müşteri internet şubesi şifresini oluşturmak istemektedir.
Müşteri Temsilcisi: Sizi sesli yanıt sistemine aktaracağım. Önce üç kere bire basın sonra şifrenizi gireceksiniz.
Müşteri aniden bağırmaya başlar!
Müşteri: MAHMUUUUTT MAHMUUUTT! Üç kere zile bas oğlum.
Müşteri temsilcisi şokta, hiçbir yorum yapamaz
Mahmut:Niye üç kere zile basiyim abi ?
Müşteri:Ne bilem oğlum, telefondaki karı öyle diyo!
Müşteri temsilcisi toparlamaya çalışır.
Müşteri Temsilcisi: Zil değil efendim bir.
Mute tuşuna basıp gülmeye başlar. Tövbe tövbe sanki 3 kere zile basınca sürpriz pastanin icinden çıkıp,buyrun efendim sifreniz diyeceğim.


Müşteri temsilciliğine yeni başlamış. Bizim deyimimizle yeni mhy bir haftasonu çağrı alırken hattına bir müşteri düşer. Müşteri Atm'den aramaktadır.

Müşteri temsilcisi: İyi günler ben ... nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri: Hanım efendi bu atm benim yüzüme tükürii.
Müşteri temsilcisi konuyu toplarlama çalışır ama bir yandan da allah allah adam ciddi ciddi atm tükürüyor diyor acaba nasıl bir durum var diye de düşünceler içine dalar. Yenimhy konuyu sorguladıkça müşteri atm'nin kendi suratına tükürdüğünden emin :)
Konuşmanın sonunda atm'nin şube dışı bir atm olduğu o anda yağan yağmur sebebiyle atm kabinin tavanındaki çatlaktan su sızdığı ve müşterinin yüzüne damladığı ortaya çıkar.



Teyzenin biri birgün bir banka çağrı merkezini arar ve feryat figan bağırmaya başlar.

Teyze: Sizi dava edeceğimm, dağıtacağım o bankayı , ne biçim bankasınız siz, allah sizi bildiği gibi yapsın.
Sizin gibi banka olmaz olsun. Nasıl ya nasıl nasıl böyle birşey yaparsınız.
Müşteri Temsilcisi: Size nasıl yardımcı olabilirim? (ürkek  bir tonla)
Teyze bağırmya devam eder.
Teyze: Kredi kartını yolluyorunuz ama kullanma klavuzunu neden yollamıyorsunuz?!!
Müşteri temsilcisi kredi kartının nasıl kullanılacğını anlatır. Görüşme 38 dakika sürer.


Müşteri şifre oluşturmak istemektedir ve dolayısıyla birçok güvenlik sorusuyla karşı karşıyadır.

Müşteri Temsilcisi: Ev telefon numaranızı alabilir miyim?
Müşteri: Ya ben sanırım oraya ebemin telefonunu vermiştim.
Meşteri Temsilcisi: alabilir miyim numarayı?
Müşteri: Hanımefendi kusra bakmayın şimdi bizim çevrede ebe anne tarafından akrabalar anlamında kullanılır. Hani ben de o yüzden öyle dedim vs derken laf lafı aça soru arada kaynar. Müşteriye farklı güvenlik soruları sorulur ama bir türlü tam cevap alınamayınca aynı soruya geri dönülür.
Müşteri Temsilcisi: Telefon numaranızı alabilir miyim?
Müşteri: ne telefonu
Müşteri Temsilcisi: Ebenizin telefon numarası :)

Akşam saatidir. Güzel sesli müşteri temsilcisi telefonu açar ve kadın olmasının verdiği naiflikle

Müşteri Temsilcisi: Ben .... nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri: Bize hiçbir şekilde yardımcı olamazsınız, çünkü benim karım bir gerizekalı, para batırıyor , ben yatırıyorum. çok özür dileriz , iyi akşamlar :)


Gecenin dördü bir bankanın çağrı merkezi , telefon çalar.

Müşteri temsilcisi: Ben ... nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri: Burcumu öğrenecektim.
Müşteri temsilcisi: Efendim?
Müşteri:Burcumu öğrenecektim.
Müşteri temsilcisi: Beyefendi bankacılık ile ilgili bir işlemin yoksa telefonu kapatmak zorundayım. Burcunuz için gazetelerdeki astroloji köşelerini takip edebilirsiniz.
Müşteri Temsilcisi: Ama benim bankacılık işlemim var. Kredi kartı burcumu öğrenecektim.



Burada yayınlanmasını istediğiniz tüm komik çağrılarınızı ksaglam@eao.com.tr adresine paylaşabilirsiniz.
Sevdiklerinizle mutlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle.
İyi Bayramlar

KS